تنهایی من ...

♥دنيای شيرين من♥







 چه تنهایی شلوغی است تنهایی من!

 آن زمان که اطرافت پر است از دوستان خوش سخن و رنگین پوست

که از رنگین بودن آنها به تنگ آمدی و در حسرت یک رنگ بودنشان سینه ات مالامال غم است!

 کاش ﻣﻰ‏‎‎‌‍فهمیدند که : "قالی از صد رنگ بودنش زیر پا افتاده است"

 کاش ﻣﻰدانستند باید دوست بود تا اینکه از دوستی سخن گفت.

 کاش معنی این پیمان مقدس را ﻣﻰدانستند.

 و من اکنون ﻣﻰفهمم که چرا درد را باید با چاه گفت!

 و این روزی است که در ازدحام تنهایی خود غرق ﻣﻰشوم!!!



نظرات شما عزیزان:

زهراجون
ساعت16:07---6 آذر 1391
دلگیرم از امروزی که زشت تر از دیروزه
دلگیرم از دلهایی که از سنگ سخت تره
دلگیرم از احترامی که زیر پا له میشه
دلگیرم از حرفایی که هیچوقت به کلمه تبدیل نمیشه
دلگیرم از روز تولدم
دلگیرم از گذشته ام که دست خودم نبوده ولی اومده و رفته
دلگیرم از این دوستیا
دلگیرم از این آسمونی که ازش زخم زبون میباره
دلگیرم از کتابایی که قشنگ شروع شد ولی هیچوقت قشنگ تموم نشد
دلگیرم چون............اینجا چیزی نیست که بخوای باشی یا نباشی.


سیاوش
ساعت18:38---29 آبان 1391
سلام وبلاگتون عاااااااالی متن ها از خودتونه خیلی با احساسین

سحر:(
ساعت18:37---29 آبان 1391
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی منم اومدم وبلاگ قشنگی داری

برگ سبز
ساعت15:59---12 آبان 1391
بر عید غدیر عید اکبر صلوات
بر چهره ی نورانی حیدر صلوات
بر فاطمه این عید هزاران تبریک
بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات
عید سعید غدیر خم مبارک باد


♠♦کافه چی♦♠
ساعت2:09---12 آبان 1391
بدو بیا تولد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima